فقط خدا



دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

فقط خدا

فقط خدا

سلام

نمیدونم چمه اعصابم خورده دلم میخواد گریه کنم اشکم نمیاد عصبیم اما نه مثل همیشه دلیلشم نمیدونم

نمیدونم چرا اشک من واسه هیچی درنمیاد دلم سنگینه خیلی دلم میخواد گریه کنم اشکم نمیاد تا حالا این حسو داشتین

پر شدم.... احساس پوچی میکنم حس میکنم خدا رو نمیشناسم امام زمانو نمیشناسم حس ادم بی خاصیتیو دارم که فقط دل امام زمانو میشکونه حس میکنم کل وجودم گناهه نمیدونم باید چیکار کنم ای خدا....

خدایا کمکم کن فقط تو میتونی....نکنه  منو نمیخوای؟!!..

خدایا احساس میکنم خیلی راه دارم ...احساس میکنم هم ازت دورم هم بهت نزدیکم احساس میکنم هم دوسم داری هم نداری....

فکر کنم قاط زدم..نمیدونم چمه ولی میدونم چی میخوام...تو رو ..میخوام خودمو خراب کنم و از اول بسازم میخوام تارو پودم بشه تو همه چیم بشه تو و امام زمان....

خدایا احساس میکنم ..نمیدونم چی احساس میکنم......

 احساس میکنم تو پیلم همچین چیزی..خودمو به تو میسپارم خدایا اگه از این پیله اومدم بیرون پروانه ای بشم که دور تو امام زمانم میچرخه...خدایا یقینو تو قلبم قرار بده و منو تو راهت ثابت قدم کن خدیا میخوام با تو باشم بمونم و بمیرم....

خدایا کمکم کن بفهمم از کجام ، کجا هستم ، کجا میرم ، خدایا کمکم کن امام زمانو درک کنم .خدایا کمکم کن بفهمم پسر محمد(ص)، پسر حسین ،تو زمان منه !!!  خدایا کمکم کن دلشو نشکنم...خدایا کمکم که  حسین ثانی رو بفهمم خدایا اون حسین زمانه منه پس چرا قد ادعایی که دارم رفتار نمیکنم؟؟!!

خدایا ازش واسم حلالیّت بگیر....

خدایا از تو میخوام بجای اینکه زخم دل مهدی فطمه باشم مرهم یکی از زخماش باشم...کمکم کن...تو این راه فقط تو رو دارم...خدایا منو بیار تو راه خودتم تو هر قدم باهام باش...لطفا...

خدایا دوست دارم ... خدایا میدونم میگی بلف میزنی تا کامپیوتر رو خاموش کردی دوباره سرگرم گناه میشی...حق داری...راست میگی. ..اما دیگه نمیخوام بد باشم خدایا کمکم کن خوب باشم من میخوام تو رو داشته باشم فقط تور رو. ..فقط تو واسم مهمی فقط تو....

خدایا دوسم داری؟

خدایا... د-و-س-ت دارم به مولا...میدونم کمه اما بالاخره دوست دارم میدونم دوستی بی فایده ایه میدونم میگم دوست دارم اما عملی نشون نمیدم...میدونم...اما به خودت قسم دوست دارم هر چقدرم که کم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : yasin
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.